Odata cu revenirea treptata a economiei, din ce in ce mai multe companii isi extind afacerile. Cu totii sunt entuziasmati sa-si deschida propriile firme, si se preconizeaza ca numarul de centre de investitii va creste in urmatoarele luni, chiar urmatorii ani. Intensitatea semnificativa a comunitatii afaceristilor este readusa la viata, si o consecinta directa a acestui fapt este nevoia de servicii aditionale. Odata ce cladiri noi sunt construite peste tot, nu putem nega faptul ca vor inflori cu siguranta si serviciile de contabilitate.
Serviciile oferite de expertii in contabilitate acopera un spectru larg. Cea mai simpla forma este evidenta contabila. Dupa cum sugereaza si numele, evidenta contabila se refera la inregistrarea tranzactiilor financiare. Un alt serviciu bine cunoscut este auditul extern. Acesta se ocupa cu examinarea rapoartelor financiare pentru a dovedi validitatea si siguranta informatiei prezente in rapoartele respective. De asemenea, ea urmareste sa furnizeze asigurari serioase ca acele rapoarte financiare nu contin erori. Datorita cerintelor guvernamentale, acestea sunt cunoscute de publicul larg ca si servicii fiscale. Ele pot fi clasificate in taxe externe, raportare fiscale, sustinere in caz de litigii, si preturi de transfer. Alte servicii includ management consultativ si consultanta, suport si asigurari IT in caz de risc, si contabilitate generala.
Cererea pe care o inregistreaza serviciile de contabilitate nu garanteaza succes imediat. Acest lucru poate fi atribuit mai multor factori. Primul, clientii, in special cei stabili in mediul de afaceri, inca apeleaza la gigantii din contabilitate. Apoi, contabilii noi inca isi testeaza norocul. In al treilea rand, nimeni nu iti poate spune ce se va intampla in economia mondiala. Cu alte cuvinte, nu ajuta deloc ca o firma de contabilitate sa fie delasatoare si sa isi faca iluzii. Ca orice alt sector, ei trebuie sa apeleze generarea de interes a consumatorilor de la afacere la afacere si sa-si schimbe definitia a ceea ce inseamna generarea de potentiali clienti pentru serviciile lor de contabilitate.
Pentru a avea parte de oportunitati pentru serviciile de contabilitate, o firma de contabilitate trebuie sa se implice activ in generarea de interes a consumatorilor de la afacere la afacere. Este de la sine inteles faptul ca intr-o afacere, daca o firma nu iese in fata, macar ritmul ei de dezvoltare trebuie sa fie la fel ca al celorlaltor afaceri. Daca nu, va ramane in urma si se va chinui sa reziste. Acelasi lucru se aplica si pentru furnizorii de servicii de contabilitate. Statul pe canapele luxoase in asteptarea clientilor nu le va garanta un bilet catre paradis. Au nevoie de un plan de marketing care va crea valva la nivelul industriei tinta, care ii va face vizibili si va aduce perspective de vanzare.
Daca aceste firme s-ar conforma si din acest punct de vedere, cel al generarii de interes in randul potentialilor clienti, atunci n-ar fi nicio problema. Cu toate acestea, multe dintre ele sunt foarte pricepute la contabilitate, dar nu la marketing. Astfel, singura lor posibilitate este sa apeleze la un lider in domeniu care sa le ofere o lista de potentiali clienti interesati de servicii de contabilitate, cu acuratete si promptitudine. Din moment ce nu au nevoie doar de un numar mic de perspective, ar fi prea dificil sa incerce generarea externa de interes pentru consumator. O alternativa mai buna ar fi sa cumpere potentiali consumatori prin intermediul programelor specializate. Cu puterea telemarketing-ului in mana celor specializati in domeniu si a intalnirilor profesionale de afaceri stabilite intr-o luna sau mai putin , nimic nu ar fi mai potrivit decat abonarea la o campanie la care trebuie sa platesti o suma la fiecare intalnire.
Oportunitatile care au binecuvantat industria contabilitatii raman semnificative. Dar in egala masura conteaza abilitatea firmelor de contabilitate sa le foloseasca in mod corespunzator, si sa obtina success prin generarea de interes a consumatorilor de la afacere la afacere. Facand acest lucru prin plata pentru fiecare potential consumator, ai putea descoperi calea potrivita spre victorie.